Systémové upozornění
Hlavní informace

Výměnné pobyty a stáže studentů FJFI ČVUT v Praze jsou zajišťovány ve spolupráci se zahraničním oddělením Rektorátu ČVUT v Praze.

Vedení fakulty stanovilo po projednání v AS FJFI ČVUT v Praze následující pravidla pro přihlašování do výběrových řízení pro studijní pobyty a stáže:

  • 1. Obecné podmínky:
    • - dosavadní vážený studijní průměr dle SZŘ ČVUT do 2.3
    • - uzavřené studium angličtiny na FJFI se známkou alespoň 2
    • - nejdelší plánovaná doba pobytu 2 semestry
    • - poslední semestr pobytu nesmí být posledním semestrem studia na FJFI v rámci daného studijního programu
  • 2. Konkrétní podmínky
    • - doporučení katedry, na které student působí
    • - sestavení a schválení studijního plánu pro pobyt v rámci výměnného programu
     

Obecné pokyny pro studenty FJFI vyjíždějící v programu Erasmus+

V následujícím návodu jsou shrnuté hlavní body a podmínky pro účast studentů FJFI v programu Erasmus+, prosím prostudujte pozorně veškeré pokyny a informace o programu Erasmus+ na stránkách ČVUT:
https://portal.cvut.cz/informace-pro-studenty/mezinarodni-programy/erasmus/erasmus-studium/

  1. Přihlášení do programu Erasmus+ - pro otevření přijímacího řízení (viz Příjem přihlášek na stránkách Erasmu+ ČVUT). Na stránkách mobility.cvut.cz najděte uzavřené fakultní nebo rektorátní bilaterální dohody. Můžete se přihlásit na tři dohody uzavřené buď pouze rektorátem nebo pouze fakultou.
  2. Zkouška z jazyka – pro termíny testu z AJ a NJ (viz Výběrové řízení na stránkách Erasmus+ ČVUT).
    Pro studium v ostatních jazycích jako francouzština nebo španělština vyžádat potvrzeni o znalosti z Katedry jazyků FJFI, vyžadovaná úroveň - B2. Toto potvrzeni nutno doložit na rektorát do kanceláře Erasmus+ dle požadavků o termínu (viz info na stránkách Erasmus+ ČVUT).
  3. Výběrové řízení – pokud se hlásíte na rektorátní dohodu, pro výběrové řízení kontaktujte na rektorátě kancelář Erasmus+.
    Pokud se hlásíte na fakultní dohodu, kontaktovat garanta konkrétní dohody a domluvit se s ním na podmínkách výběrového řízení, garant dohody musí studenta potvrdit Protokolem o výběrovém řízení (viz níže ke stažení Protokol o výběrovém řízení) a příp. ještě poslat mail koordinátorovi. Termín výběrového řízení do 20. 2. 2019!!
  4. Nominace studenta - provádí se koordinátorem FJFI (Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.) na základě výsledků výběrového řízení.
  5. Přihláška (Application form) na zahraniční universitu – seznámit se se způsobem a seznamem nutných dokumentů k přihlášení se na konkrétní zahraniční universitu a podat svoji přihlášku. Pokud daná universita nemá vlastní formulář přihlášky, použít obecnou Erasmus+ přihlášku (viz Formality před odjezdem na stránkách Erasmus+ ČVUT).
  6. Na základě vašeho studijního plánu vyberte odpovídající předměty ke studiu v zahraničí, které tam budete studovat (viz web stránky zahraniční university). Nutnou podmínkou je získat minimálně 20 našich přiznaných kreditů za semestr.
  7. Poslat koordinátorovi mailem závazné potvrzení, že pojedete studovat do zahraničí.
  8. Nutné dokumenty pro výjezd (viz Formality před odjezdem a Důležité dokumenty na stránkách Erasmus+ ČVUT) jsou hlavně tyto:
    - Studijní arch (SA) - vyplnit formulář a nechat potvrdit vedoucím vaší katedry a následně požádat proděkana pro studium o schválení
    - Learning Agreement (LA) – podle předmětů z SA vyplnit formulář a požádat proděkana pro studium o schválení
    - Transcript of records (TofR) - požádat studijní oddělení o vystavení
    - Kopie potvrzení o znalosti jazyka (viz bod 2., mimo AJ a NJ)
  9. Application form, SA, LA, TofR a případné potvrzení o znalosti jazyka přinést ke kontrole a potvrzení fakultnímu koordinátorovi.
  10. Odevzdat tyto dokumenty na rektorát; po jejich přijetí budete zavedeni do databáze programu fakultním koordinátorem.
  11. Domluvit na rektorátu termín pro uzavření finanční dohody s ČVUT na pobyt v zahraničí.
  12. Po nástupu na zahraniční universitu (viz ještě Na zahraniční universitě na stránkách Erasmus+ ČVUT) a v případě nutnosti udělat změnu v LA, vyplnit formulář Changes of Learning Agreement (ChLA) a nový SA, potvrzen předem od vedoucího vaší katedry, zaslat mailem pro vyřízení fakultnímu koordinátorovi.
  13. Po návratu ze studia v zahraničí vyplnit všechny ostatní požadované dokumenty (viz Po návratu na stránkách Erasmu+ ČVUT) a odevzdat je na rektorátu kanceláři Erasmus+.

Dokumenty ke stažení:
Protokol o výběrovém řízení (.pdf)

Přihlašovací jméno a heslo jsou stejné, jako do USERMAP (nebo KOS).

V případě ztráty nebo zapomenutí hesla či jména se obraťte na vašeho správce IT.